Konacna lista namirnica zdravih za srce | Ispis |

voceUsporedivši dvjestotinjak studija u kojima su sudjelovali milijuni ljudi, znanstvenici su došli do zaključka da je lista namirnica zdravih za srce vrlo kratka.

Sigurno je jedino to da povrće, orašasti plodovi i mediteranski način prehrane pozitivno utječu na srce.

Nakon stotine objavljenih članaka o tome što je, a što nije zdravo za srce, znanstvenici su napokon došli do jedinstvenog zaključka – tek je za nekoliko namirnica dokazano da su zdrave za srce. A među njima se nalazi povrće, orašasti plodovi i mediteranski način prehrane.

Na listi loših namirnica našli su se ugljikohidrati poput bijelog kruha i masnoće poput onih koje se nalaze u kolačima i prženom krumpiru. Pod upitnikom i bez konkretnih dokaza još uvijek se nalaze meso, jaja i mlijeko za koje se još uvijek ne može utvrditi jesu li ili nisu dobri za srce.

Analiza dvjestotinjak studija objavljenih u raznim znanstvenim časopisima pokazala je da što se prehrane tiče još uvijek postoji siva zona namirnica o čijim se učincima još uvijek ne zna dovoljno.

Sigurno je to da je mediteranski način prehrane koji uključuje mnogo povrća, mnogo ribe, orašaste plodove, neprerađene žitarice, ribu i maslinovo ulje, mnogo zdraviji u usporedbi sa 'zapadnjačkim' načinom koji se uglavnom bazira na prerađenom crvenom mesu, rafiniranim žitaricama i mnogo masti.

Komentari (0)add comment

Napišite komentar
Morate biti prijavljeni da biste mogli poslati komentar. Molimo vas registrirajte se ukoliko nemate već otvoren korisnički račun.

busy
 

Pretraga

Gastro

Europske integracije